Αγαπητέ αδελφέ και φίλε Γιώργο, σε φιλώ με την Ουσία μου και σ’ ευχαριστώ απεριόριστα για την αγάπη σου και τη στήριξή σου, καθώς και κάθε αδελφό μου του Έργου Λόγου Αγάπης για τη στοργή και την αγάπη που περιέβαλλε εμένα προσωπικά αλλά και την ψυχή μου, όσο και τους αδελφούς μας που είναι δίπλα μου. Εύχομαι ο Πατέρας να μας αξιώσει να πορευτούμε μαζί στην Αγάπη μέχρι τέλους, ως τμήμα της Αμπέλου του Δασκάλου μας Λόγου-Ιωάννη.
Σ’ ευχαριστώ ιδιαίτερα για την επιστολή που μου έστειλες και σε διαβεβαιώ ότι θα δημοσιευθεί σύντομα στο χώρο των μελών του ιστότοπου «Μακάριοι οι Ειρηνοποιοί… ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ». Αναμφίβολα οι ευλογίες σου και η αμέριστη βοήθειά σου σ’ αυτή την προσπάθεια θα είναι κεφάλαιο για τη Νέα Ζωή – τον Κόσμο το Νέο που ετοιμάζεται ν’ αναδιπλωθεί, να ζήσει και να ανθίσει μέσα ο Χώρος αυτός. Επιφυλάσσομαι να εμβαθύνω πάνω σ’ αυτό κάποια άλλη στιγμή. Θα πω μόνο ότι εάν για μας η συνεργασία μας ήταν και είναι Μαθητεία, σαφώς και θα είναι Μαθητεία για τον άνθρωπο που στενάζει στην κόλαση του ανταγωνισμού και της αντιπαράθεσης των «εγώ» και όχι μόνο.
Δεν θα μπορούσα να παραλείψω στην ευχαριστία μου, τη ζωντανή Παρουσία του Δασκάλου μου σε μορφή, Γιώργου Σακελλαρίου, όχι μόνο για τα χρόνια που ήμουν δίπλα του εν ζωή, αλλά κυρίως για τη σθεναρή του παρουσία εντός μου και την Αγάπη του στον άνθρωπο, που με συντρόφευε όλα αυτά τα δύσκολα χρόνια της υλικής του απουσίας. Δάσκαλέ μου σε ασπάζομαι κι σ’ ευχαριστώ… και ασπάζομαι πάει να πει συνεχίζω να λειτουργώ ως μαθητής του Λόγου-Ιωάννη, αυτό θέλω, αυτό επιθυμώ και αυτό αγαπώ… ΕΛΕΥΘΕΡΑ.
Με την αγάπη μου, αδελφέ μου Γιώργο Κλειδαρά,
ο αδελφός σου
Γιάννης Ψαρόμπας


